#Recenzie-Vocea lui Archer

20170812_155550

Vocea lui Archer de Mia Sheridan, Editura Epica

An aparitie: 2017

Autor: Mia Sheridan

Colectie:  EpicLove

Editura: EPICA

Format: 210×140

Nr. pagini: 413

Traducator: Adina Pintea

-Descriere:

Bree Prescot soseste intr-o mica localitate de provincie cu speranta ca aici va fi locul unde isi va gasi linistea sufleteasca pe care o cauta cu disperare, dupa un moment traumatizant petrecut intr-o noapte cumplita, cand tatal ei a fost ucis. In timp ce se instaleaza in noua ei locuinta, soarta i-l scoate in cale pe Archer Hale, un tanar singuratic si misterios, care ascunde in sufletul sau o suferinta profunda.
Este un om fara voce si discret, care, pentru toti locuitorii orasului, in afara de Bree, trece neobservat.
,,Vocea lui Archer” este despre intalnirea dintre o fata blocata in amintirea unei nopti terifiante si a unui barbat pentru care iubirea reprezinta cheia vindecarii si libertatii lui. Este povestea unui tanar care traieste cu o rana ingrozitoare si a unei fete care il va ajuta sa-si gaseasca ,,vocea”. E un roman emotionant si captivant despre suferinta, destin si puterea tamaduitoare a dragostei.

-Recenzie:

Cartea asta…o Domane!

Aveam mari asteptari de la ea si pot sa zic ca nu ma dezamagit absolut deloc, ba chiar sa ridicat peste asteptari. Vocea lui Archer este o carte altfel, o poveste de iubire atat de diferita fata de ce am citit pana acum, o poveste plina de emotie, o carte tulburatoare despre un baiat fara voce, neindreptatit si izolat de restul lumii, bantuit de un trecut cutremurator. Un barbat care nu stie cum sa se deschida in fata lui dragostei si in fata lui Bree, o fata marcata si ea de moartea tatalui ei care fusese ucis de un barbat ametit de droguri.

Destinul face ca acestia doi sa se intalneasca in cel mai dragut si amuzant mod posibil, oferindu-le o sansa de a se alina reciproc si de a-si vindeca profundele rani sufletesti.

Cartea este scrisa din doua perspective, perspectiva lui Archer Hale respectiv perspectiva lui Bree Prescot. Acest lucru ne face sa cunoastem si mai bine personajele, ne permitem sa privim in sufletul celor doi si ne face sa intelegem durerea prin care trec .

Inca de la varsta de sapte ani viata lui Archer ia o cu totul alta intorsatura cand isi da seama ca mama lui era nefericita alaturi de tatalui lui si ca singura persoana care conta in viata lor era unchiul sau Connar Hale. O drama tulburatoare petrecuta „sub un cer albastru perfect” ii ia lui Archer cele mai de pret lucruri..parintii, unchiul si…vocea. De atunci el a ales sa traiasca izolat de lume cu celalalt unchi al sau, temandu-se ca ceilalti vor rade de defectul sau, concentrandu-si atentia si timpul in renovarea proprietaii sale.

Bree Prescot era o tanara care abia absolvise facultatea, cand intr-o noapte furtunoasa un barbat drogat ii ucide tatal. Invinovatindu-se ca nu a putut sa actioneze din pricina fricii si temandu-se ca ucigasul va veni sa isi termine treaba si o va ucide si pe ea decide sa lase trecutul in urma si se muta intr-un orasel mic numit Pelion, unde il intalneste de altfel pe frumosul si neintelesul Archer Hale.

De aici se intampla tot felul de lucruri frumoase, emotionantem amuzante. Au fost momente cand efectiv imi venea sa pup cartea si momente in care nu mai puteam sa citesc deoarece lacrimile imi inundau privirea. Finalul si adevarul din spatele „accidentului” lui Archer m-au lasat masca si mi-au umplut sufletul de emotie.

Evident ca trebuia sa apara si un personaj negativ (Matusa lui, Victoria Hale) si un alt barbat care incearca sa ii puna bete in roate eroului nostru si sa ii desparta pe cei doi (nimeni altul decat verisorul lui Travis Hale, cu o reputatie pe masura).

Am citit cartea in doua zile, nu pot sa exprim in cuvinte cat de mult mi-a placut si cat de tare m-a atins povestea. Mai ales ca eu de obicei nu plang la povesti de dragoste, insa cred ca am plans la aceasta cat pentru toate.

tumblr_osukd47CZk1vgc4ako5_1280.png

⇒ „Oricine poate invata orice daca are timp. Eu am timp”-Archer

⇒ „Nu m-am luptat cu el. Nici cand l-a amenintat pe tata cu pistolul, nici cand a venit dupa mine. Tata mi-a zis sa ma ascund si asa am facut. Nu m-am luptat. Poate as fi reusit sa il salvez”-Bree

„Treaba era ca o iubeam-cu patima si cu fiecare frantura din inima mea, chiar si cu franturile sfaramate, chiar si cu cele pe care le simteam nedemne si lipsite de valoare. Si,poate, chiar cu acele franturi o iubeam cel mai mult”-Archer

⇒ „Ce faci aici? L-am întrebat. – Nu îți plac furtunile, răspunse el. Am înclinat capul într-o parte, nedumerită. – Ai mers doi kilometri prin ploaie fiindcă mie nu îmi plac furtunile?” – Bree

vocea-lui-archer-de-mia-sheridan3.jpg

Rating 5/5

5ea7f1ae90842ea8ee961bad8517ee69                                                                                              -All the love, Andreea S

Un gând despre “#Recenzie-Vocea lui Archer

Lasă un răspuns

